خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

نه شماها بگید آخه خدایی این انصافه؟

۲ روز نشده که امتحانا تموم شده دوباره باید شال و کلاه کنی بری دانشگاه! 

آخه چرا اینقدر به این قشر مسضعفه جامعه باید ظلم شه؟!!! 

از اون جایی هم که من خیلی خوش شانسم کلاسام از شنبه 10 صبح شروع شد( فکر کنم اصل و نسبم برمیگرده به لوک خوش شانس!) 

خلاصه به زوووووور امروز کله ی سحر ساعته 8.30 از خواب ناز بلند شدم و دوان دوان راهی دانشگاه شدم. 

چون اولین روز بود خیلی از بچه ها پیچونده بودن به خاطره همین دانشگاه خیلی خلوت بود، ولی دانشجویان وظیفه شناسی مثله من هیچ گاه عرصه را به نفع دشمنان این ملت و مرز و بوم خالی نگذاشته و نخواهند گذاشت اصلا حالا که اینطور شد من تو دهنه این دولت ... نه ببخشید من غلط بکنم همچین کاری کنم(یک لحظه جو گرفت ما را) 

داشتم میگفتم که ساعته 10 کلاسم شروع میشد منم 10:05 رسیدم دانشگاه، هیچ اضطرابی هم نداشتم چون مطمئن بودم استاد حداقل 30 دقیقه دیرتر میاد، خرامان خرامان داشتم تو راهرو راه میرفتم که دیدم به! به! استاد عزیز سر کلاس تشریف دارن ( با دیدن این وضعیت متوجه شدم که این درس از اون تو بمیری ها نیست ، 10 بشه 10:05 ذقیقه کلاهت پس معرکه اس) 

رفتم سر کلاس تا نشستم استاد یه برگه ای داد دستم که توش قوانینه کلاس و کارایی رو که باید در طول ترم انجام بدیم و نوشته بود. 

البته یه کم سختگیری داشت ولی برای دانشجویان کوشایی نظیره من این سختگیری ها از عسل هم شیرین تر است(فکر کن 1 درصد) 

خلاصه فکر کنم بر عکس ترم های پیش این ترم رو یه کم باید به خودم فشار بیارم و از اول ترم درس بخونم چون اینطور که بوش میاد(البته بوش رفته دیگه اوباما اومده)این ترم قراره امنیت و کنترل بیشتر شه در نتیجه دیگه خبری از hands free نیست!( البته من که اصلا نمیدونم  hands free چیه!!!)

نظرات 6 + ارسال نظر
SHAHAB شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

khob :D avvalandesh salam :D dovvomandesh assalam :D sevvomandesh khoobi? charomandesh che mikoni :D panjomandesh man daneshjoo nistam ke befahmam che dardi mikeshi :D yani boodam :D midoonam che dardi mikeshi :D amma alan dige nemidoonam che dardi mikeshi :D

inam CM hal kardi :D

مجنون لیلی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

کاش تو خاطرات روز اول ترم جدیدت از سوتی که دادی هم یه چیزی میگفتی .. D-: D-:

[ بدون نام ] یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

الهی بمیرم برات ! چه رنجهایی رو که متحمل نمی شی !
مردم از خنده با جو گیر شدنت !!!!

خندهههههههههههه (فکر کردم اونم 1 درصد)

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

حقا که طنازی ما هم به تو می نازیم

iranpix چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com



با سلام.
دوباره به وبلاگ شما سر زدم.
وبلاگ من هم با پستهای جدید و باحال آپ شد..... حتمان سر بزنی

http://iranpix.blogfa.com

narges یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ

salam ,khooooooooooooooobi?chera dg khiiiterateo neminevisi,ma har ruz ba hezar omido arezu miaym bebinim chi neveshtii vali.....akhe in ensafe??

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد