خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

همواره کسانی هستند که به فکر تناسب اندام شما باشند!

 

 

توجه !                    توجه!   

لاغری موضعی به طبیعی ترین روش 

 

علاقه مندان به لاغری موضعی دیگر نگران چاقی خود نباشید.  

دیگر نیازی به استفاده از قرص های لاغری ؛ کمربندهای لاغری؛ لیپوساکشن؛ کلاس های ایروبیک و رژیم های غذایی و ... نیست 

کافی است مسیر رفت و آمدتان را تغییر دهید! 

اگر دانشجویید ؛ اگر کارمندید؛ اگر خانه دارید؛ اگر فروشنده اید و اگر خلاصه از خانه بیرون می آیید 

فقط با مترو سفر کنید تا لاغر شوید!!! 

به کمک این روش با توقف در هر ایستگاه با فشار های همه جانبه چربی های شما به طور طبیعی آب خواهد شد. 

طزز استفاده ی صحیح از این روش: 

۱. تا حد امکان سعی شود از ساعت ۶صبح تا ۱ بعدازظهر - ۵ بعدازظهر تا ۸ شب مورد استفاده قرار گیرد. 

۲. لاین انتخابی مهم نیست فقط با در نظر گرفتن این نکته سوار شوید: 

در ۳ ایستگاه آغازین و ۳ ایستگاه پایانی از این وسیله استفاده نشود. برای گرفتن نتیجه ی بهتر سعی شود در ایستگاه های میانی سوار شوید. 

۳. برای پیاده شدن در ایستگاه مورد نظر نیازی به اتخاذ روش جدید نسیت؛ به همان شیوه ی همیشگی و طبیعی (هل دادان) پیاده شوید.  

 

نکته ی فوق کنکوری:  

برای گرفتن نتیجه ی مطلوب ؛ تلاش شبانه روزی ؛ پشتکار و استمرار فراموش نشود!  

 

عوارض استفاده از این روش: 

 

طبیعتا استفاده از هر روش درمانی عوارضی به دنبال خواهد داشت! 

 

۱. ماندن سر ؛ دست و پا لای در مترو 

۲. شکستن سر ؛ دست و پا به وسیله ی افراد دیگر 

۳. تیکه پاره شدن قسمتی از لباس 

۴. کشته شدن در راه رسیدن به اندامی مناسب 

 

و در آخر با تشکر از انتخاب این روش جدید و نوین و تبریک به خاطر حسن سلیقه ی شما  

نظرات 4 + ارسال نظر
داش سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

مجنون لیلی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام با وفا..تو که لالائی بلدی چرا خوابت نمیبره؟؟!! :-) آخرین باری که مترو سوار شدی کی بود؟ اصلا یادت هست؟! :-)

محد علی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

خیلی باحال بود ... ایول d:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

بخدا این مترو مصیبته ها !

من که هر سری در زمانهای اوج مترو سوار شدم آخرش زیر چشم کبود بوده !!!!! تو اون شلوغی یا پام رفته رو پای یه آقایی که طرف هم یه مشت حواله صورتمم می کنه یا اینکه یه خانم با کیفش زده تو صورتم ! هر چی هم بهش توضیح میدم که عقبی ها دارن هل می دن گوشش بدهکار نیست !!!!!

http://no-1.blogsky.com/1387/08/25/post-19/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد