خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

چگونه در انتخابات رای بیاوریم!

در راستای نزدیک شدن به انتخابات دوره ی دهم ریاست جمهوری و بالا رفتن استرس و اضطراب و دلشوره و نگرانی کاندیداتورها از رای آوردن و برنده شدن، اینجانب به عنوان یک شهروند مسئول و دلسوز وظیفه خود میدانم نکات ریز موفقیت را در اختیار شما قرار دهم.  

1.  در شعارهای تبلیغاتی خود از هیچ چیزی دریغ نکنید و تا میتوانید وعده دهید اعم از ته خرمن یا سر خرمن (اگه خدای نکرده شما رئیس جمهور شدید چاره ی فرار از وعده های خود کافیه اونارو انکار کنید و بگید به جان مادرم من نگفتم) 

 

2.  تا میتوانید کارهای کوچک خود را بزرگ جلوه دهید و کارهای بزرگ دیگران را یکجوری به خودتان مرتبط سازید و بگوئید من مسبب آن بودم (در صورت استفاده از این راهکار کسی کار به کارتان ندارد فقط خودتان می مانید و وجدانتان) 

 

3. برای موفقیت بیشتر یک جایزه برای رای دهندگانتان در نظر بگیرید تا بیشتر تشویق شوند که رای دهند. (جایزه ها بستگی به کرم خودتان دارد ، میتواند یک بسته آدامس خروس باشد یا یک دستگاه آپارتمان مبله) 

 

4. انداختن عکس در کنار افراد محبوب جامعه (در مورد این نکته این مطلب را در نظر داشته باشید که افراد محبوب جامعه باید افراد مقبول جامعه هم باشند مثلا افرادی مثل حسن شمائی زاده افراد بسیار معروف و محبوب هستند ولی مقبول جامعه نیستند بنابراین دلیل نمیشود با گیتار کنار این شخص مذکور عکس بگیرید) 

 

همانطور که قبلا اشاره شد اگر شما انسان وظیفه شناس و مسئولی هستید و هدفتان فقط خدمت به جامعه و مردمتان است نیازی نیست حتما رئیس جمهور شوید هر کس دیگری هم میتواند در پوششی غیر از ریاست جمهوری به جامعه اش خدمت کند.(یکی منو بیاره پائین از بالای منبر) 

ولی اگر هیچ جوره از فکر ریاست جمهوری بیرون نمیاید کافیه توکل کنید بر خدا و هیچ یک از جینگولک بازی ها را در نیارید!