خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

جنگ و صلح

با نزدیک شدن به شب مخوف چهار شنبه سوری هشدار های کبری 11 مسئولان دلسوز جامعه بیشتر و بیشتر میشود و من به عنوان یک هموطن مسئول و دلسوز وظیفه دارم راه کارهایی را به شما نشان دهم تا لذت کافی و وافی را از چهار شنبه ی آخر سال ببرید. 

اگر جوان هستید،اگر هیجانی هستید،اگر جوان هیجانی هستید،اگر نیاز به تخلیه احساسات و هیجانات خود دارید،اگر پای بند به سنت ها هستید،اگر شرور و پلید هستید و اگر کلا هستید ، با توجه به شناخت روحه خود یکی از ستون A یا B انتخاب و حتما آنرا اجرا کنید( اجرای حکم ضروری است ، مدیونید اگر بخوانید و عمل نکنید.)   

 

ستون A : (مخصوص افراد با افکار شیطانی)  

 

1. برای نشان دادن قدرت جنگی خود ، تردد با تانک در کوچه و خیابان 

2. پرتاب نارنجک به سوی ساختمان های شیک و نوساز 

3. پرش از روی مواد مذاب در حال جوش و خروش 

4. خالی کردن کینه های گذشته نسبت به اشخاص به وسیله ی بمب های اتمی به بهانه ی تفریح و سرگرمی 

5. داشتن چهره ی خفن تر به علت سوختگی ناشی از چهار شنبه سوری های گذشته

 

اجرای موارد بالا مستلزم رعایت 2 نکته ی زیر است: 

 

1. ریختن داروهای خواب آور در چای افرادی در خانواده که مانع سرگرمی های سالم شما میشوند 

 

2. استفاده از زره و کلاه خود برای زنده ماندن  

 

 

ستون B : (مخصوص افراد حرف گوش کن و تحت تاثیر قرار بگیر) 

 

1. برای سرگرم شدن و فراموش کردن شبی به نام چهارشنبه سوری و جلوگیری از وسوسه های شیطانی ، نشستن پای فیلم های جدید 2000 تلویزیون 

2. متنبه شدن و گرفتن درس عبرت با دیدن تصاویر هیولاهای سوخته ی انسان نما 

3. اگر در مورد (1) فیلم های جذاب تلویزیون کارساز نبود ( که 100 درصد نیست) برای کنترل هیجانات ، تلویزیون را خاموش کرده و چند DVD 2009 اکشن خودتان را ببینید.( تا کی می خوای گول فیلم های تلویزیون رو بخوری ؟ مثل بچه ی آدم از اول برو DVD های خودتو ببین) 

4. به شرط بیرون نرفتن از خانه به عهده ی شخص خواننده 

 

در آخر به عنوان یک هموطن مسئول و دلسوز هیچ مسئولیتی را در قبال نوشته های خویش متقبل نمی شوم!!! 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://harjmarj.blogsky

من خوابیدن راس ساعت 8 رو پیشنهاد می کنم :))))
بهتره در این شب سرنوشت سازهم اشغال هاتون رو بیرون نذارید چون بیرون رفتن ار خانه اونم ساعت نه مساویست با آسیب ها ی جانی :)))

[ بدون نام ] دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

خندهههههههههههههههههههههه
چقدر سوژه داریم ما ایرانی ها!

جدا از شوخی دقت کرده باشی خدا رو شکر چند سالیه که چهارشنبه سوری آرومی نسبت به 7-8 سال پیش داریم، موافق نیستی؟!


یه سوال بپرسم؟ ...از "کامران نجف زاده" خوشت میاد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد