خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

خاطرات یک روزنامه نگار

چی شد که من اینکاره شدم

اصلاح الگوی مصرف!!!

در پی به وجود آمدن شعاری به نام اصلاح الگوی مصرف هر قشری به نوبه ی خود موظف است در راستای تحقق این شعار تلاش ها و کوشش ها ی جد به عمل آورد تا شعار اصلاح الگوی مصرف به بهترین نحو معنا یابد.(این که گفتم یعنی چه

 

ای گروه های متکدی: 

بهترین راهکار برای مصلح الگوی مصرف بودن ذر گروه شما این است که جمعیت های میلیونی خود را از سطح شهر ها جمع آوری کرده و به جمعیت های هزاری برسانید . نیروهای انسانی خود را کم کنید و برای پر کردن جاهای خالی از سیستم شیفت گذاری استفاده کنید. 

 

ای متقاضیان کنکور : 

من نمیدونم شماها چه عجله ای دارید که برید دانشگاه!   ما ها که رفتیم مثلا چه گلی به سر خودمون زدیم که شما میخواین بزنید؟ من اگه جای شماها بودم یا شوووهر میکردم یا میرفتم سرکار. بیکاری میخوای بری دانشگاه؟ 

تازه اگرم خیلی عشق دانشگاه داری چه عجله ای داری بذار واسه سال دیگه که شعار هم عوض بشه!!!( خدا منو واسه این مخ زنی ببخشه) 

 

ای کاندیداتورها: 

برای معنا یافتن شعار اصلاح الگوی مصرف ذر انتخابات کاندیداتورها به نفع یکدیگر بزنن گاراژ!!!  

و چه بهتر است که برای اصلاح الگوی مصرف همه به جز یک نفر بکشند کنار که دیگه    نیازی به رای گیری نباشه تا کاغذم هدر نره. (نکته: اول و آخر معلومه کی می مونه پس چرا خودتو سبک میکنی میای کاندید میشی)  

 

و در آخر لوح تقدیر با آرم مصلح الگوی مصرف به شهرداری تهران اهدا خواهد شد که پیشاپیش بدون تذکر ما در ایستگاه متروی میرداماد اصلاح الگوی مصرف کرده است و از یک مترو برای رفت و برگشت استفاده میکند!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد علی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

باحال بود d: مخصوصا او قسمت خودتو سبک می کنی و اینا ... ببینم ... شما مگه اون مستند های آموزنده ی شبکه ی سوم صدا و سیمای جمهوری آقا ، اسلامی ایران رو ندیدی ؟ واسه امثال من و شما ( منی که تایید می کنم) گذاشته بودن . که عبرت بگیریم دست به این موش ، که همانا همه ی فساد ها و شادمانی های شیاطین مربوطه و غیر مربوطه از آن ناشی می شود ... نزنیم . اما کو گوش شنوا ؟ حالا بذار اونا که IP بیگانه هاشان را در آورده بودند ، من و شما که ماله یه دیقه ایم .این IP های پلید و منحرفمان را در آوردند .می فهمیم که دیگر نباید ... نکاتی به عنوان جوابی به جوابیه : 1 - ترس و توهم ترس نتایج همسانی دارند 2 - در آغلی چنین (چ با فتحه بخوانید) ، به دعای گربه های سیاه بارانی در کار نیست ...!!؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد